تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

پاییز

برگهای درختچه های توی حیاط ،همه زرد شده اند...همه ریخته اند...صبح سرد مه گرفته ایست... 

جارو را بر می دارم با دو کیسه بزرگ...هوا خیس است...یک پرنده ای که اسمش را نمی دانم روی بالاترین شاخه آواز می خواند...سگ همسایه پشتی هم یک بند واق واق می کند..صدای هیچ آدمیزادی اما نیست... 

شروع می کنم...دور تا دور حیاط..روی قلوه سنگهای توی باغچه..پای درختها..یک جوری که هیچ برگ زردی نمانده باشد..کیسه ها را گره می زنم و می گذارم کنار سطل... 

کمرم را صاف می کنم..با خودم می گویم : اینطوری وقتی بهار سرشاخه ها جوانه بزنند ، قشنگیشان بیشتر به چشم می آید... 

چشم هایم را می بند م و دیوارهای حیاط را می بینم که سبز سبز شده اند...و فکر می کنم تا آن موقع من هم سبز شده ام...من هم جوانه زده ام.. 

خوب است که برگهای زردم را جارو می کنم...خوب است...

نظرات 5 + ارسال نظر
نینا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ق.ظ

تو آنجا برگهای زرد را جارو میکنی.. من اینجا هر روز جوانه های درختم را می شمرم و سبزی های سر زده را...
به وقتش.. باغچه ی تو که سبز شود ..من برگهای زرد را میشمرم..
عجب حکایتی ست این که زمین گرد است!

نینا جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ق.ظ

تو کجایی؟ یک خبری بده دختر جان

palina چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

مریم جون دلم برات تنگ شده
همیشه همه جا خوش وشاد باشی.

مری مسیحا شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ق.ظ http://m-glory.blogfa.com

خیلی وقته پیدات نیست مریم جون
نمیگی دلم برای نوشته هات تنگ میشه

منم چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ب.ظ

پس کجایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد