تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تابستان

ریحان ها و جعفری ها باغچه را پر کرده اند...باد می پیچد توی این سفره بنفش و سبز...همه جا بوی خانه می گیرد..من غرق شده ام در خوشی های کوچک سرزمین زیبا ، در مهربانی مردم بی دغدغه ، در امنیت روزهای آفتابی ...رویاهایم اما پرند از گرگهای درنده و مردگان بی قبر...کودکان تنهای غمگین ...این یعنی من همیشه خودم را با خودم میبرم...هر جا که بروم...تا همیشه...

نظرات 2 + ارسال نظر
پارادایس پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.tao.blogsky.com

سلام دوست عزیز. از مطالب وبلاگتون بسی بهره بردیم!!! این جمله تقدیم به شما: میبینم صورتم رو تو آیینه با لبی بسته میپرسم از خودم این غریبه کیه؟! از من چی میخواد؟ اون به من یا من به اون خیره شدم........؟ مانا باشید.

آ . د . م چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.1adam.blogsky.com

قشنگ بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد