تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

همنام

همنام ،نزدیک است به زندگی خیلی از ما...پیشگویی نزدیک به حقیقت زندگی آینده امان در کشوری که ریشه هایمان مال آنجا نیست... 

اما چیزی که هست...چیزی که من در این داستان دوست داشتم..تجربه زندگی از میان اتفاقات ساده ، روز مره و تکراری است... که هر کسی در ابتدا قائل به خاص بودن آنهاست...فکر می کند : زندگی من ، تجربه های من... 

زمانی که همه چیز از دست می رود ، درست ترین زمان برای بازگشت به ریشه هاست... 

                         

نظرات 3 + ارسال نظر
palina یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام
عزیز مهربانم . منم دلم برات تنگ شده خیلی. منتظرم عروس
گل اقاقی رو ببینم بعد بر گردم. ارزوی پرواز هرچه زودتر تورو دارم.
قربونت.

نینا شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ

من فیلمش و دیدم همین جند وقت پیش.. :)

دوست قدیمی شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ق.ظ

آهای پالینا !! ما هم آدمیم ها !! ما هم ارزوی پرواز نکرندش رو داریم ... خودخواه !!! :) در ضمن آهای ماری !! خرابم کرد این پستت :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد