تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

مالیخولیا

فکر کن که حالا تنهای تنها نشسته ام حوصله هیچ صدایی را هم ندارم..

تلویزیونم خاموش است و کوچه  از پشت این سرو بزرگ توی حیاط و پنجره های گرد دیوار پیداست ..بی ارتعاش عبور هیچ عابری حتی...

از مرور کردن خاطره هایم هم حتی خسته ام...و بوی شام تمام شده ام آرام آرام از توی خانه جمع می شود...

نه صدای برگها و نه خش خش مارمولک روی توری پنجره و نه صدای گربه های چاق توی کوچه...

من ساکتم ...خانه ساکت است و تمام حجم بین این دیوارهای سفید مال من است...

یک جوری انگار مرزهایم از پوستم فراتر می رود...سردی دیوار را حس میکنم و خنکی هوای توی کوچه را هم...یک طوری که انگار درکی از دستها و پاهایم ندارم...یک چیزی بیرون از تنم مور مور می شود...

یک فضایی که انگار جزیی از من است احاطه ام کرده اما بیشتر از من می داند و بیشتر از من لمس می کند...آرام تر و عمیق تر از من است...و انگار یک جور اعتماد بی دلیل به همه چیز دارد ...نمی ترسد انگار از هیچ چیز ...اما مرا می ترساند ..من از انتظاری که توی آن فضا موج می زند می ترسم...از این گوش به زنگ بودن مداومش ...و از اینکه مرا می بیند...از اینکه بیش از خودم مرا می شناسد...

سنگینی نگاهش را حتی در عمیق ترین لحظه های تنهاییم حس می کنم...

سنگینی نگاه دو چشم که شبیه ترینند به چشمهای خودم...

       

نظرات 6 + ارسال نظر
zahir پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ http://zahir.blogfa.com

با نوشته ات یاد دوستی افتادم که الان در بین ما نیست...
زیبا بود و تاثیر گذار.

خوابگرد شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ

آره حق با تست و البته حق با من است! (درباره کیفیت گلهای باغ)

چند پست آخریت خیلی خیلی خوبند.

ایثار جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ http://ablahaneha.blogfa.com/

پیدات کردم. مریم شناسایی شده.

ایثار جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ

به شما لینک داده شد. مگر این که اجازه ندهید.

صدای آشنا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.sedayeashena1.blogfa.com

می بینم
دیده می شم
حس ات می کنم
من نه اینم که می پنداشتم
وقتی از خود خواستن رهایم
کجاست من و ما، تو و آنها چه شد؟
وجودم خلاصه در وجود ست
و فلوت من دمیده شده
وه چه زیباست این موسیقی
پرده ها بالا ست
این نمایش دائمی
خلق خویش
وه چه مستانه رقصیست
مستانه رقصی
این رقص بی رقصنده

jeff چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://brownpaper.blogfa.com

این مالیخولیا شبیه به همان تابلوی سیاه است. سکوت! خواب سیاه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد