تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

من به معنی همه چیز فکر کرده بودم...

                            روزها و شب ها ی زیاد..

بزرگ شده بودم با خاطره هایم و گریه هایم و تنهایی ام..

حالا آمده ای می گویی تو را ببخشم...

                    من تو را به تمام آن خنده هایی که معنیشان را فهمیده ام

                    و به تمام آن دوستی و مهری که ارزشش را دانسته ام...

                                و به تمام شکوفه های بادام توی دست هایم ...

                                                                                              بخشیده ام...

                                  من نو شده ام و تو هم...

                   

نظرات 5 + ارسال نظر
نسیم شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ http://nasimasal.persianblog.ir

سلام مریم جان
من خیلی تصادفی وبلاگت را دیدم و خوشم آمد موفق باشی و شاد!
سال خوبی داشته باشی
خداحافظ

صدای آشنا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.sedayeashena1.blogfa.com

سال نو مبارک [گل]

شیدا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.rahadar_eshgh.persianblog.ir/

وای چقدر این شعر قشنگ بود بخشیدن فداکاری بزرگی است و در مقابل عشق کوچک...زمانیکه حاضری تیکه ای از وجودت را هم ببخشی...

م پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ

واو ...
اما نمی فهمم که اگر خنده ای در کار بوده! پس این طلب بخشش برای چیست!؟

نینا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ب.ظ

قوربون نو شدنت برم ..که هنوز همون خلی هستی که هستی! اما یک خل بخشنده و دوست داشتنی.. حالا تو هی ببخش و هی ببخش و هی نو شو! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد