تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

کار من

سیگار و چایم را بر می دارم و می چپم توی اتاق کنفرانس...در را قفل می کنم پشت سرم..

برنامه ظهرهایم همین است...

ده دقیقه ای آرامم...بی هیچ حضور مضطرب کننده ای...

فکر می کنم این هم خودش خوب است...یک سی سالی  ،‌سی و پنج سالی کار می کنم..

به امنیت آدمها در برابر آتش سوزی ، انفجار یا گرما و سرما می پردازم...

به اینکه چگونه می توانم کاری کنم که توی یک سایت استخراج و تصفیه گاز یا یک نیروگاه گازی یا حتی زیر سقف خانه ای کسی آسیبی نبیند از دیوانگی های طبیعت...

همیشه فکر می کردم چقدر این سر و کار داشتن با پمپ و لوله و مخزن و با اینهمه عدد و رقم و فرمول دور است از طبیعت مادرانه من...

حالا اما فکر می کنم به جان آدمها و برنامه محاسبات رینگ آتش نشانی را دوباره و دوباره ران می کنم برای هر احتمال کوچکی که توی سیستم باعث اختلال در سرعت و فشار شود...

مدت هاست که دیگر موضوعات معنوی صرف...روشن ضمیر شدن و از چرخه کارما خارج شدن به کار زندگیم نمی آید...

آن کودک الهی پر مدعا رهایم کرده حالا...

رسالتم گذراندن همین زندگی کوتاه است...و شکیبایی در رنج و جشن گرفتن شادیهای کوچک کوچک...

گفته بودم...من آن درها ی خیلی بزرگ را که رو به آسمان باز می شدند رها کرده ام...

             

نظرات 4 + ارسال نظر
اوهام چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://oham_13.persianblog.ir

انسان ها توانایی خیلی زیادی برای وفق دادن خود با محیط تاز دارند این مقوله هم زن یا مرد نمی شناسد... روحیات مادرانه؟ واژه ای گمراه کننده است از سوی مردان تا جلوی حرکت زنان گرفته شود!! باید مراقب بود... در مورد کامنتی که در وبلاگم نوشتی توصیه می کنم به ایشان توصیه کنی کتاب اتاقی از آن خود را بخوانند جوابش را می گیرند... شاد باشی

هومن - گندم شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://gandomgoon.blogfa.com

پراگراف ۹ شما بد بدل ما نشست

خوابگرد جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ب.ظ

خیلی عالی بود خیلی!! بدون تعارف!

آرمین سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ

به نظرمن:
یکی از نا امیدانه ترین
نارحت کننده ترین
و راحت طلبانه ترین
پست هایی بود ازتون خوندم!!!

بهتره دوباره فکر کنید...
آیا دوست دارید تا ابد همین طور باشید؟
گذارندن، حس مادرانه، فرار کردن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد