تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

درها

من آن درهای خیلی بزرگ را که رو به آسمان باز می شد رها کردم...

                   آن درهایی که تا به حال به بزرگی آنها ندیده بودم...

                                    و نیمه باز بودند و تابش آن نور را بر نمی تایبدم...

من آن در ها را رها کردم..آمدم پایین و توی آن باغچه بزرگ بی درخت پر علف..

یک دوجین بچه قد و نیم قد...شیطان و پر سر و صدا با آن همه گربه های توی قفس...

من آن درها را رها کردم ..آمدم توی باغچه و ماندم با بچه ها...

خانه را گشتم...باغ را گشتم...

زندگیم این است...

من تمام آن معانی بزرگ نورانی را رها کرده ام...

قرار نیست آسمانی را فتح کنم...

من بچه هایم را بزرگ می کنم...و مواظبم که آن گربه ها بیرون نیایند ...

بعضی وقتها خوابها از بیداریت حقیقی ترند...

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دوست قدیمی یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام

من برای پست قبلی هم نطری را ارسال کردم اما هنوز نیومده ! در مورد این پست حرفی ندارم چون فکر میکنم یک حس یسبار شخصی توست. اما احساس میکنم یک آگاهی زیادی را لمس کرده ای . . . یک فضای نادیده را دیده ای. . . نمیدانم . . . تبریک . . .

آویتا دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ق.ظ http://avita.blogfa.com

حال خوب آویتا و سیب نقره ای ... آپ شد . لینک شدید عزیز مهربون .

در پناه نور و آرامش .

مربی دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ

شاید باز هم دغدغه نقش ها ست و البته این دفعه نقش خودت٫ تو و هر کسی در بهترین جای ممکن برای خودش نشسته مهم اینه که اطرافتو نگاه کنی و بهترین نقشتو بازی کنی..............زندگی زیباست و هر چه کمتر اشتباه کنیم زیباتر میشه ٬ من فکر می کنم مسیر اولیه که خدا (تو هر اسمی براش بذار)مارو توش پرت کرده همون مسیر کمال باشه ...................

اوهام دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ http://oham_13.persianblog.ir

رها کردن درها همیشه چسبیدن و گشودن به درهای دیگر است هر کودک نیز می تواند دری از آسمان باشد حقیقت و رویا دو سوی یک سکه اند اما زندگی خود سکه است...

امید پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ق.ظ

این مربی همان دوست قدیمی نیست که همیشه شعار میده؟

مربی شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ

همون دوست قدیمی نیست ولی شعار دادنشو راست میگی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد