تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

جمله ها

یک جمله هایی هستند که هیچ معنایی ندارند اما آدم دوست دارد که گاهی بشنود شان..

 مثلا این که یکی بیاید و به آدم بگوید که برایش دلتنگ شده است ...

مدتهاست که اتفاق نیفتاده ...

اما دل من برای یک آدمهایی تنگ شده است...

برای یک آدمهایی که آمدنشان و رفتنشان توی زندگیم معنا دارد...

یک آدمهایی که همیشه دلتنگشان هستم... 

 یک آدمهایی که کاش بودند...

                            بیرون از خوابهایم....

             

نظرات 7 + ارسال نظر
نینا پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:47 ب.ظ

ای بی انصاف!! ؛مدتهاست که اتفاق نیافتاده!!!؟؟؟؟ هان؟!!
ای خلایق من هر روز میگویم که دلم برای این تائو ی دیوانه تنگ شده.. اما مطلب سر این است که ظاهرا ایشون منتظرن دل شخص بخوصوصی براشون تنگ بشه!! :))) حالا دل ما از تنگی هم مرد! اشکالی ندارد!!
آخ آخ یک جمله هایی هستند که.......
....
:)

مجتبی جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.freenous.blogfa.com

آره ..اگه بودند بد نبود !

اوهام شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://oham_13.persianblog.ir

دلتنگی های آدمی را اگر روزی باد ترانه ای نسراید؟ دلتنگی های آدمی را اگر بهانه ای چون باد نوزد دلتنگی های آدمی اگر چند قطره تنهایی خیس شود کیست که بتواند دلتنگی های دلش را با خود به مسافرت ببرد.سفری همیشگی؟

دوست قدیمی دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ

گل گفتی نینای عزیز . . . گل گفتی ! منم فکر نمی کردم درون این دوست عزیزم این همه بی انصافی و بی اعتنایی وجود داشته باشد. . . اصلاً باور نمیکردم . . . تنها یک چیز را یقیناً میتوان گفت :
ظاهرا ایشون منتظرن دل شخص بخوصوصی براشون تنگ بشه!! :)))
زدی توی خال نینای عزیز . . . زدی توی خال :)
نینا جان بیا با هم دعا کنیم که هرچه زودتر مراد دوست مهربونمون حاصل گردد و یوسف گم گشته اش دلتنگ شود و . . .
با بهترین آرزوها . . .

یرما چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://agrandissement.blogspot.com

اووووه ! فکر کن عروس گلمون که ملکه ی بادهاست و یکی از خوش هیکل ترین دخترای تهران، با چشم های سبزش، زیباترم بشه ! اووه! اووه! دیگه با ما مثه حشرات هم برخورد نمی کنه :)

بنده نیز بسیار شادمان هستم!!

نینا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ب.ظ http://nina30may.com

ای دوست قدیمی! نکنه با این همه تفاهم.. تو دوست قدیمی من هم هستی؟؟؟ :))
قبول! دعا میکنیم براش!! :))

پروانه سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.parvazbaparwane.blogspot.com

سلام
شما را با جستجوی کلمه ی تائو یافتم.
گردشی در وبلاگ شما کردم.آرام و قشنگ بود.
من هم مشغول داستان های ذن هستم. اگر مایل بودی می توانی بخوانی
شاد و تندرست باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد