تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

...

"در پایان، در پایان پایان ها، آنچه فناناپذیر است باقی می ماند، آنچه سبک تر از آن است که بمیرد، لطیف تر از آن است که بسوزد، چهره دیگر..."
نظرات 7 + ارسال نظر
دوست قدیمی دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ

من نام آنرا هستی میگذارم . . . حقیقت همیشگی . . . ازلی و ابدی . . .

اوهام دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.oham_13.persianblog.com

در پایان ؟ نمی دانم پایان یعنی چه من مرگ ادم هایی را دیده ام اما بازهم نفهمیدم یعنی چه! می گویند مرگ برای ما رخ نمی هد می گویند ما متوجه آن نمی شویم پس پایان یعنی چه؟ دوست دارم دوباره آن جمله ی ویتگنشتاین را مرور کنم: بدرود: دنیایی حرف در این کلمه نهفته است ! چگونه می تواند نهفته باشد با آن در رابطه است ... یک کلمه مثل دانه ی بلوط است که از آن هزاران بلوط می تواند بروید... بدرود یعنی سلام!! پایان یعنی فرصتی برای آغاز!

زندونی چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ب.ظ

شوقش را دارم
انقدر که دلم میگیرد.
برای پریدن
برای بودن
برای...

نیما یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ http://c-g-jung.blogspot.com

درود بر ماریا...

دو پیغام شما رو تازه دیدم. این هالو اسکن فلان فلان شده اصلآ نمایش عمومی نداده بود... عجب!...

بله همون طور که گفتید ما در اخلاق جنسی هم به غایت منحطیم! و این قصه طولانیه... خیلی ممنون که آرشیو منو می خونید.

بدرود

(راستی فکر می کنم من در اورکات شما رو اد کردم می تونید برید تو اورکات؟)

اوهام سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ق.ظ http://oham_13.persianblog.com

و به راستی که این نام برازنده ی ابدیت است

نینا چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ

کجایی تو؟؟ یه خبری چیزی آخه!
:)

ناما جعفری شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.koko61.blogfa.com

سلام ...به امیدساعت های بهتر.....
همیشه بایدبلند بلند خندید بلندبلندگریه کرد/تندتندقرص اعصاب خورد/لخت شد
دست هایت راتفنگ کرد/برای رهاشدن ازهرچه حرف اضافه
ناگهان
لخته های خونت به سمت پایین سرازیرمی شود
خودکشی یعنی گنجشک
و گنجشک ها بچه های هستندکچل که به چیزهای مشترک فکرمی کنند./
به دیداری تازه می اندیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد