تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

...

هیچ وقت فکر نکردی که زن هم می تواند بخار بشود،
هرقدر هم که سرد باشی.

زنی که بخار شود
آزاد تر از هر پیوند و قانونی است
آزادتر از "دوستت دارم"
آزادتر از منی که دیده بودی
آزادتر از آنکه بماند
نظرات 4 + ارسال نظر
اوهام چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ http://oham_13.persianblog.com

اما به من بگو در این بخار چیست؟ آن را در دست هایم می گیرم خیس می شوم در قلبم که خیس تر باید چکید؟آزاد بود و بعد؟ و ماهی در دریای آزاد آزاد است؟ بهترین بهانه برای زندانی بودن در زندگی همین است بهانه های پادی هستند کودکان و بهانه های بلندی ژهستند برای پریدن پرندگان... و این بهانه بهانه ای است که زندگی است : دوستت دارم... کلمه ها کمند کلمه ها مجسمه هایی هستند از درد کلمه ها کوچکند...

نینا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ق.ظ http://nina30may.blogsky.com

خوندمش..
قلبم از درد جمع شده هنوز..

بی نظیر بود
ممنون
هم از این درد
هم از امشب

اوهام شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ب.ظ

می خواستم این را برای پست آخر بنویسم ولی دیدم باید اینجا بنویسم تا فقط خودت بخوانیش
تائو! بال می خواهی که بپری و بعد در این دنیای پر از شکارچی شکار شکارچی هایی شوی یا از دست کودکان سنگی بخوری که چی؟ تو که با این ذهن قوی به این خوبی می پری می خواهی به کجا مهاجرت کنی؟ هنوز دست ها پر رنگین کمانند و صدای آوازهای بی شماری به نرمی هسته ی زرد آلو هاست . زندگی به سادگی آب تنی در رودخانه هاست . مشکل نگیر و بمان . مگر در تائوت چینگ نخواندی که : مسافر حقیقی می رود بدون آنکه از جای خود بلند شود ..مسافر حقیقی ادامه بده!

اوهام شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ب.ظ

من چه بگویم وقتی نیچه گفته بود نبوغ من در بینی من است .. سفر بوی آشنایی دارد ...نرو! بمان زیرا ماندن نوعی رفتن است . مسافرین صدای هم را در سکوت می شنوند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد