تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

زمستان

مگر من نمی باید همچون زر بلعیدگان خود را پنهان کنم تا روانم را از هم ندرند؟

بازیگوشی و نیکخواهی خردمندانه روانم اینست که زمستان ها و بوران های یخبندانش را پنهان نمی کندو نیز سرمازدگی هایش را...

بگذار بر من رحم آورند و با من بخاطر سرمازدگی هایم آه کشند و بنالند که:

...سرانجام یخ دانایی اورا خشک خواهد کرد...

اما من در این میان با پاهای گرم بر کوه زیتون خویش چپ و راست می پویم و آواز می خوانم...

(چنین گفت زرتشت-نیچه)

          

نظرات 1 + ارسال نظر
بهراد سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ب.ظ http://top-secret.blogfa.com/

گرمای رویاها را همه حس میکنند اما گرمای یخ دانایی را فقط دانایان می چشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد