تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

راه بزرگ

راهِ بزرگ ساده و گسترده است،
با این وجود مردم راه های باریک را ترجیح می دهند.
آگاه باشید چه زمانی تعادلتان بر هم می خورد.
در تائو متمرکز باقی بمانید.


 

نظرات 5 + ارسال نظر
اوهام سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 ب.ظ http://oham_13.persianblog.com

از راه هایی نروید که روندگان ان بسیارند از راه هایی بروید که روندگان ان کمند...داشتم به این فکر می کردم که چقدر این جمله انجیل با این جمله تائو تشابه داره؟فکر کنم باید گفت راه بزرگ راهی است که روندگانش کمند! تائو معنی اش می شود طریق اگر اشتباه نکنم ؟ باید شین تائو را (شینتو) را از آن گرفته باشند؟درسته؟...

راهی تازه را شروع کنید راهی نرفته و از خود راهی بر جای بگذارید....

ری را سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.rirayeheshgh.blogsky.com


سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.

بای

آذر شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ب.ظ

خانم جان اگه می خوای کامنتت رو پابلیش نکنم اولش که کامنت می ذاری یه ندا بده. دست گلت درد نکنه. حالا این آخری رو چی کار کنم؟ وکیلم؟

اوهام دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ب.ظ

کم پیدا شدی....رد پایت را ندیدم....به قول مایستر اکهارت هستی رد پای خداست و به قول من زندگی مجموع رد پای دوستانی است که گاهی در تو قدم می زنند!

اوهام چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ب.ظ

چند باری سر زده ام اما راه همان راه بزرگ بوده است . پشت چراغ قرمز هم که می ایستم به راه فکر می کنم شده...
من خیلی دوست دارم که این مطلب را بخوانی از مطالب قدیم وبلاگ من است http://www.persianblog.com/posts/?weblog=oham_13.persianblog.com&postid=5868438
به هرحال هر کس چیزهایی را دوست دارد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد