تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

فریدا کالو

     هیچکس تا به حال اینهمه به دلم نزدیک نبوده که فریدا ....

                      

                          

                                

            

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نینا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ق.ظ http://nina30may.blogsky.com

منهم دوستش دارم.. واسه زمان خودش خیلی جلو بوده..
فیلم فریدا هم فیلم خوش ساختی بود.

اوهام(همه چیز توهم ادراکی ست ...) یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.oham_13.persianblog.com/

من فریدا رو نمی شناسم ولی هنوز موهای تنم واسه نقاشی زیبای دومی سیخ شده همه چیزش زیباست و البته نقاشی های دیگه شم زیباست ...آنکه میب داند نمی داند و آنکه نمی داند می داند چون این عرصه ای ست که در آن دانستن ندانستن است و ندانستن دانستن...جسارتا می خوام لینکتون کنم..اگه اشکالی نداره...

دردانه یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام مریم عزیز
تو محشری .
من که فیلم فریدا رو ندیدم از فریدا هم به غیر از اینکه اسم یکی از همکارامون هست هیچی نمی دونم . یه لینکی واسه بیسوادها بزار. می بوسمت

اوهام جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ق.ظ

و من نسبت به این پست احساس بندگی دارم او به من کسی را نشان داد که...
ممنونم از تو ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد