تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

خواب

فرزانه تسلیم آن چیزی است که لحظه حال برای او به ارمغان می آورد

او می داند که بالاخره خواهد مرد و به هیچ چیز وابستگی ندارد

توهمی در ذهنش وجود ندارد و مقاومتی در بدنش نیست

او درباره عملش فکر نمی کند ،‌اعمال او از مرکز وجودش جاری می شوند

به گذشته اش نچسبیده پس هر لحظه برای مرگ آماده است

همان طور که دیگران پس از یک روز کاری سخت ...برای خواب آماده اند.

(دائو-منسوب به لائوتسو)

                 

مراقبه می کنم...سخت...آنچنان که گویی در آن دوباره زاده شده ام..از گریز نیست...از انکار نیست...

می رسم به انتهای بصیرت ناپایندگی...به انتهای عبور...

در می یابم واقعیت توهم آمیز وجود را ...می پذیرم آنچه را که مشاهده می کنم...

می مانم...نگاه می کنم ..سکوت را ...غلیان یک حس را...جمودش را...و خزیدنش را..

رشته هایم از هم گسسته است...نا دلبسته ام ...و عجیب تنها تر...

 

خانه ام آتش گرفته ،‌آتشی پر دود

هرزمان می سوزد این آتش ،‌پرده ها و فرشها را..

تارشان با پود.. 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نینا دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:44 ب.ظ

خوشبحالت.... حسودیم شد....

... میزنم فریاد....

sia چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ق.ظ

من این وبلاگ را دوست دارم ........... اگه میشه در مورد Yin و Yang هم برامون بگو ......... مرسی

سولماز چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ب.ظ http://solmaz76.persianblog.com

ممنونم که وبلاگت رو به من معرفی کردی .شاد باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد