تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

Welcome

فرزانه در جستجوی رضایت خاطر نیست

نه در جستجوست ،‌نه انتظار می کشد

او حاضر است ...آماده برای خوش آمد گویی به هر چیز.

(دائو-منسوب به لائوتسو)

              

آرام گرفته دلم...رهایم ...از آنچه گذشته و نیست ...پوست انداخته ام و بالهایم به فراخی آسمان است...از تو ممنونم ...اگر دلم را نشکسته بودی ،‌آخرین تکه آن پوست سخت قدیمی همچنان به قلبم چسبیده بود...

نظرات 4 + ارسال نظر
بالدار سفید سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:45 ب.ظ http://baldaresefid.blogfa.com/

زیبایی نگاه فرزانه
من رو متحیر می کنه...
در تمام کتاب دائو د جینگ این رو می بینم...
فرزانه بیشتر از یک انسانه...
شاید یک ...

راستی سکوت علامت رضاست پس لینکتون کردم...

علی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ق.ظ

این کبوتربچه هم عزم هوا کرد و پرید/چون صفیری و ندایی ز سوی غیب شنید
بپرد جانب بالا چو چنان بال بیافت/بدرد جامه تن را چو چنان نامه رسید
رحمتش نامه فرستاد که این جا بازآ/که در آن تنگ قفس جان تو بسیار طپید
لیک در خانه بی​در تو چو مرغی بی​پر/این کند مرغ هوا چونک به چستی افتید
اینگونه بنویس .و باز بنویس

آرمین رسول زاده چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:04 ب.ظ

وو-وی
تشکر که در ادامه چنین نوشته اید چون حرف دل خیلی ها رو زدید.

سعیده چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:42 ب.ظ

آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم که همین دوست داشتن زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد