تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

تائو

این وبلاگ در مورد زندگیست و زندگی جلوه گاه تائوست.

سوتره ها-۲

آزادی ،‌حال پیروز مند دانستگی است ،‌ورای تاثیر آرزوها

جان در این مقام تشنگی به دیده ها و شنیده ها را فرو می گذارد

حتی تشنگی به آنچه را هم که در کتابهای مقدس بشارت داده اند.

(از کتاب یوگا سوتره های پتنجلی -انتشارات فراروان)

                         

دلم گواهی می دهد که ریسمانی برای آویختن و تکیه گاهی برای آرامیدن نخواهم یافت...آنچه بوده ،‌هرگز نپاییده و به آنچه نیست ،‌دل خوش نخواهم داشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
َafshinpars7 سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ب.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

درود بر تو. نام تائو باعث تاملمن شد. درک این کلمه باعث باز شدن پنجره های جدیدی در زندگی است.از آشنایی با این وبلاگ بسیار خرسندم. افتخار داده و سری هم به وبلاگ من بزن. سپاسگزارم.

سعیده پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:46 ب.ظ

تقدیم به عزیزترین دوستم
دوست دارم دوست توباشم ’‌کسئ به رنگ دغدغه هایت’‌کسئ که صدایت رامئ شنود و دلهره هایت را مئ شناسد وخوب مئ داند تنهایئ تو چه طعمئ دارد ’‌دوست دارم صدایت کنم با کلماتئ که روزمره نیستند و بئ مقدمه حس مراعریان مئ کنند .مئ خواهم از دوستئ با تو حرف بزنم دوستئ یعنئ همین هاکه نوشته ام . دوست خوبم دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد